09 December 2011

Friday FWD: Cowboy Boots


Bert always wanted a pair of authentic cowboy boots, so, 
seeing some on sale, he bought them and wore them home. 

Walking proudly, he sauntered into the kitchen and
 said to his wife, "Notice anything different about me?" 

Margaret looked him over. "Nope." 

Frustrated, Bert stormed off into the bathroom, undressed and 
walked back into the kitchen completely naked except for the boots. 

Again he asked Margaret, a little louder this time, "Notice anything different NOW?" 
Margaret looked up and said in her best deadpan, "Bert, what's different? It's hanging
 down today, it was hanging down yesterday, it'll be hanging down again tomorrow." 

Furious, Bert yelled, "AND DO YOU KNOW
WHY IT'S HANGING DOWN, MARGARET?" 

"Nope.  Not a clue", she replied. 

"IT'S HANGING DOWN, BECAUSE IT'S LOOKING AT MY NEW BOOTS!!!!" 

Without missing a beat Margaret replied, 
"Shoulda bought a hat, Bert. Shoulda bought a hat."


About "Friday FWD": No matter how many times I tell my family 
and friends to stop sending me those annoying forwarded chain emails
they still manage to seep into my inbox. I'm talking about the email messages
with funny or inspirational photos and quotes that require you to pass them
along to 5 or more of your friends in order for some dream or wish to come true

Because I've failed to get rid of them, I'm going to burden all of you each Friday with 
one of them. The honest truth is, some are actually worth forwarding (Gasp, I know)

3 comments:

Kath (My Funny Little Life) said... [reply]

Hahaha, I liked that joke! :)

I never forward such chainmails. For some reasons, I haven't died from bad luck yet.

nicoleandgwendolyn.com said... [reply]

LOL!!!
my sister will get a chuckle out of this (if she gets it without my explaining it first, haha).
i'm sending her a link to your joke right now!
i don't get forwards anymore! happy christmas to moi! :)x

Jolene - EverydayFoodie said... [reply]

I get sooo many of those chain mail things, and it is so annoying! Most of them are spam intended to gain people's email addresses. If you ever send it to someone else, you should NEVER forward it, only copy and paste into a new email.

Post a Comment